Спільні покупки з БОЛЕРО

Звичайний покупець не може придбати речі безпосередньо в оптовиків за мінімальною ціною, так як вони не торгують в роздріб. Крім того, товар часто продається тільки «розмірними рядами». Ось і збирається група роздрібних покупців, зацікавлених у товар певної фірми або товари певних моделей таких як жіночі сукні, жіночі костюми, жіночі піджаки або спідниці щоб мінімальний обсяг оптової партії був досягнутий. Тепер «спільна покупка можлива.
Найчастіше предметами спільних закупівель стають одяг і взуття відомих торгових марок. Причому, найбільш затребуваними є товари для дітей, ціни на які на порядок вище, ніж на речі для дорослих. Саме дитячий одяг і втягнула Інну в новий вид шопінгу.
Як це відбувається? Хтось із знайомих або учасників відповідних груп в соціальних мережах (ініціатор) знаходить вихід на оптову фірму http://vk.com/bole_ro (зазвичай через сайти, форуми), пропонує якісний товар за вигідними цінами http://bole-ro.com.ua/. Він також бере на себе пошук співучасників, бажаючих придбати дану продукцію, домовленості з фірмою, викуп, вивезення та роздачу товару. Ініціатор стає організатором закупівлі.
Как замечает Алена, инициатор занимается организационными вопросами не безвозмездно, а за 10-15% от оптовой цены продукции. Эти «ставки» являются устоявшимися и зависят от того, на чьи средства выкупается заказ в оптовой фирме: если на деньги инициатора, то заказ становится дороже на 15%. Если на деньги заказчиков, то на 10%.
Почитателей коллективных покупок с каждым днём становится всё больше и больше. Оно и понятно, ведь здесь есть свои плюсы:
- разнообразие товаров,
- демократичная цена,
- возможность заказать вещи из любой точки мира, не выходя из дома, по интернету.
Однак у спільних закупівель є і мінуси:
- невідповідність сподіванням,
- відсутність процедури повернення,
- довге очікування замовлення: від тижня до декількох місяців.
Незважаючи на об'єктивні ризики,Олена впевнена, що у «спільних покупок» є майбутнє. Нехитрі підрахунки, проведені нею, дозволили констатувати, що на сезонному гардеробі для свого трирічного дитини, вона заощадила 300%.